Uw partner in landbouwmechanisatie

Nieuwe of gebruikte machines en tractoren kopen of huren
Onderdelenverkoop
Passende financiering
Onderhoud, reparatie en keuring

Persbericht Broekens naar Elahuizen

Gepubliceerd op 22 april 2017
Persbericht Broekens naar Elahuizen

Na een periode van uitvoerig overleg is gezamenlijk met New Holland besloten dat Broekens ook verantwoordelijk wordt voor het dealergebied in Zuidwest-Friesland. Dit om de markt, specifiek in dit gebied, beter te bedienen.

New Holland is marktleider in Nederland op het gebied van tractoren en oogstmachines, en deze stap  past in het beleid het dealernet continu te optimaliseren en aan te passen aan de veranderende marktomstandigheden.

Dit besluit past ook goed in de strategie van Broekens, om zijn positie met de bestaande merken te versterken. Bovendien geeft het Broekens de kans beter in te spelen op de toenemende eisen vanuit de markt. Mede door de schaalvergroting in de landbouwsector wordt van de toeleverende bedrijven verwacht dat ze hier in meegroeien.

Broekens, al meer dan 160 jaar actief in de landbouwmechanisatie, bewerkt reeds vanuit  goed geoutilleerde vestigingen in Stiens, Gorredijk en Surhuisterveen een groot gedeelte van de Friese markt, met rond de 50 gemotiveerde medewerkers.

Om e.e.a. op korte termijn in te vullen start Broekens per 1 mei 2017 een vestiging in Elahuizen, aan de Waldwei 16. Op deze wijze kan Broekens ook alvast het komende seizoen alle New Holland gebruikers in dit gebied de nodige service bieden.  In de periode daarna zal Broekens ook plannen gaan maken, om  in de rest van het gebied ( o.a. de Greidhoeke ) een slagvaardige organisatie op te zetten.

Voor vragen kunt u bellen met R.G. Broekens, tel nr. 06 51401353.

Samen met New Holland zien wij vol vertrouwen dit nieuwe New Holland avontuur tegemoet en hopen de komende tijd vele klanten in Elahuizen te verwelkomen.

_DSC5708_09_10_fused
_DSC5631

Demo Scrapr beschikbaar

Ook dit aardappelseizoen hebben wij een DEMO Scrapr kopakker vlakker beschikbaar! Wilt u snel en effectief de kopakker vlakken en een afwatering trekken voor de aardappelruggen, dat kan met de Scrapr!...

PLM Demotour

Vandaag zijn we met de New Holland Precision Land Management Demo Tour op pad geweest langs diverse klanten.